پرسش‌های متداول

پرسش‌های متداول درباره محصولات و ارائه خدمات آرمست


در این بخش، پاسخ پرسش‌های متداول همراهان گرامی آرمست درباره محصولات مختلف از جمله تشک‌ها، محافظ‌های تشک، ملحفه‌ها، نحوه ارسال محصولات و دیگر پرسش‌ها را مشاهده می‌کنید. چنانچه پاسخ پرسش‌تان را نیافتید، می‌توانید با پشتیبانی آرمست تماس حاصل فرمایید.


1) آیا امکان سفارش در سازهای سفارشی وجود دارد؟ هزینه و مدت زمان ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

بله، امکان سفارش در اندازه‌های ملحفه، لحاف، روبالشتی و کاورلحاف وجود دارد. هزینه، نسبت به میزان مصرفی پارچه محاسبه می‌شود و آماده‌سازی و ارسال سفارش، بین 1 تا 3 روز کاری انجام می‌پذیرد.

2) طول عمر تشک را چگونه بالاتر ببرم؟

طول عمر تشک، بستگی زیادی به نحوه استفاده افراد دارد اما برای افزایش طول عمر تشک، اگر هر سه ماه تشک را پشت‌ و‌ رو، هر شش ماه تشک را سر و ته کنید، تاثیر مثبتی بر افزایش طول عمر تشک دارد. ضمن اینکه استفاده از محافظ تشک ضد آب باعث بالا رفتن طول عمر تشک می‌شود.

3) مدت زمان خرید تا ارسال محصولات چقدره؟ برای ما که شهرستان هستیم.

مدت زمان ارسال محصولات، از زمان ثبت خرید تا ارسال برای تهران بین 1 تا 3 روز و شهرستان‌ها، بین 3 الی 5 روز کاری می‌باشد.

4) آیا خود تشک رو میشه شست؟ محافظ تشک چطور؟

از شستن تشک خودداری کنید، چون مواد لایه‌های تشک، دچار آسیب می‌شوند. برای راحتی خود و افزایش طول عمر تشک، از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید، طریقه شستشوی محافظ تشک هم به این صورت است که در ماشین لباسشویی، با آب سرد و بدون استفاده از خشک‌کن انجام شود. در ضمن استفاده از پودر، گزینه بهتری نسبت به مایع در پارچه‌های سفید می‌باشد.

5) شرایط گارانتی محصولات چیه؟ شامل چه مواردی میشه؟

روی بدنه تشک‌ها، یک بارکد کالا موجود می‌باشد که همراه با عکس فاکتور فروشنده می‌توانید در بخش ضمانت محصول در سایت رویا و خوشخواب بارگذاری کنید تا ضمانت، رسمیت داشته باشد. معمولاً تغییر حالت فنرها و فرم تشک شامل ضمانت می‌باشد، اما پارگی و مشکلاتی از این قبیل، شامل گارانتی نمی‌باشد.

6) امکان تست آزمایشی محصولات هست؟

به دلیل اینکه محصولات آرمست، جزو کالاهای بهداشتی محسوب می‌شوند، امکان تست آزمایشی وجود ندارد.